מאגר תצלומי אוויר – פיתרון אידיאלי בשבילכם

מאגר תצלומי אוויר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם ראיתם פעם צלם מקצועי בזמן עבודה, בטח שמתם לב לכמות האדירה של התמונות שהוא מצלם. מה שרבים לא יודעים זה שאחרי כל הצילומים האלה, הלקוח שלו, מערכת עיתון או משרד פרסום למשל, ישתמש במקרה הטוב במספר בודד של צילומים, ולפעמים בצילום אחד בלבד.

גם צוותי צילום של חדשות או סרטים מצלמים שעות כשבסוף מה שמשודר במהדורת הערב או נכנס לגרסה הסופית של הסרט יכול לארוך חצי דקה.

ואנחנו מדברים על צלם שכל מה שהוא מביא אתו לעבודה זה את עצמו, ווסט של צלמים עם המון כיסים, מצלמה וכמה עדשות. הוא בטוח לא עובד בחינם, אבל יש צלמים שסוג התמונות שהם מצלמים עולות הרבה יותר.

אני מדבר על תצלומי אוויר.

תצלומי אוויר עולים המון

ברור שכמו כל צלם שמצלם שעות כדי למכור תמונה אחת, גם צלמים אוויריים זקוקים להרבה שעות טיסה וצילומים כדי ליצר תמונה או שתיים שתתפרסם בעיתון או במהדורת החדשות. רק שבמקרה של צילום אווירי המחיר שצריך הלקוח לשלם גבוה הרבה יותר. שעת טיסה של מסוק או מטוס קל יקרה מאוד, וכלי כזה שצריך לבלות מספר שעות באוויר כדי ליצר בסוף צילום אחד, הופך את העניין ללא כלכלי בהרבה מקרים.

בשביל זה יש מאגר תצלומי אוויר

מאגר תצלומים או אימג’ בנק בשפה המקצועית, הוא הפתרון החסכוני והמהיר לכל גוף או אדם שצריך צילומים לצורך כתבה, סרטון תדמית, פרסומת או מצגת.

כמו שיש אימג’ בנק של צילומים רגילים שצולמו מהקרקע, יש גם מאגר תצלומי אוויר. לאימג’ בנק של תצלומי אוויר יש אפשרות לספק לכל לקוח את הצילומים שהוא זקוק להם במהירות ובעלות שאפילו לא מדגדגת את שכרו של צלם, שלא לדבר את עלותה של טיסת צילום.

אתר אימג’ בנק מאגר תצלומי אוויר, מחזיק כמות אדירה של צילומי אוויר ממוינים לפי סוגים, וכך יכול לענות על רוב הדרישות של לקוחותיו. הרבה יותר חסכוני, אם כבר העלינו מסוק צילום לאוויר, לנצל כל שנייה מזמן טיסתו ללחיצה על הזמזם, ובגלל שמגוון הלקוחות הפוטנציאליים של כל אימג’ בנק הוא רחב, והם זקוקים כל אחד לנושא אחר של צילומי אוויר, בטיסה אחת אפשר לצלם גם צילומי נוף, גם מפעלי תעשייה, גם חלקי ערים, גם אתרים הסטורים וגם כבישים חופי ים ובעצם, מה לא.

בצורה כזו, עלותה של כל תמונה שנכנסת למאגר תצלומי אוויר היא זולה בהרבה מאשר תמונה שמטוס מיוחד עלה לאוויר רק למענה. עלותם של שעות הטיסה, הטייס והצלם מתחלקת על הרבה תמונות שנכנסו לאימג’ בנק,  וכך המחיר לתמונה זול יחסית.

כמובן שחסכון בעלויות יצור המוצר גם עובר ללקוח, שחוסך כך כסף רב.

מי משתמש במאגר תצלומי אוויר?

בעצם מי לא?

כל מפיק של סרטון פרסומת או תדמית, כל מי שמתכנן מודעות פרסום, והאמת, כל מי שרוצה להוסיף את האפקט האמנותי או הדרמטי שתצלומי אוויר מוסיפים. מאגר תצלומי אוויר שיש בכל אימג’ בנק, מספק לכל מי שזקוק לתצלומי אוויר מבחר גדול של חומר מצולם, וכך חוסך ללקוחותיו שעות עבודה רבות וגם הוצאות גבוהות הרבה יותר מאשר עלות התמונות שרכשו באימג’ בנק.