צילומי רחפן- בכל מקום בכל שעה

 

צילומי רחפן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מי לא אוהב חידושים?

בעולם שבו הכול כבר צולם מכל זווית אפשרית תמיד מחפשים להיות יותר מקורי ויותר מעניין מאחרים. כל  אירוע, מוצר או אתר שעמד מול מצלמה כבר מצא את עצמו מצולם מכל זווית אפשרית ובשילוב כל אפקט אופטי אפשר לחלום עליו.

המילה האחרונה בתחום הצילום הם צילומי רחפן. אין היום תחום שצילום מעורב בו שלא משתמשים בו גם בצילומי רחפן, רוב הצלמים המקצועיים, וגם הרבה צלמים חובבים משתמשים ברחפנים כדי לתעד ולהשיג זווית יותר מקורית כדי להנציח את הרגע.

ההיסטוריה של צילומי רחפן

הכול התחיל עוד הרבה לפני שהמציאו את הרחפנים שמשתמשים בהם היום. צילומי אוויר הפכו להיות שימושיים בעיקר למטרות השגת מודיעין צבאי על כוחות אויב כמעט בצמוד להמצאת המטוס. כל צבא שהיה מעוניין במידע על תנועות האויב ועל ריכוזי כוחות מולו השתמש בטיסות צילום להשגת המודיעין.

כמובן שהיום בעידן לווייני הריגול כבר אפשר לסכן פחות טייסים במשימות כאלה ואפשר לקבל את רוב המידע הזה ממצלמה שנמצאת מחוץ לאטמוספרה.

גם מעקב אחרי תנועה בדרכים התנהל בעזרת צילומי אוויר שבוצעו בדרך כלל על ידי מסוקים או מטוסים קלים שחגו מעל אזורי תנועה עמוסים וסייעו לווסת ולהכווין את התנועה לצירים פחות עמוסים.

אבל מכיוון שלא כל צלם חתונות, פרסום או תדמית יכול להחנות מסוק ליד ביתו, נכנס לחיינו המושג צילומי רחפן.

צילומי רחפן בחתונות

כל זוג צעיר צופה בסרטון החתונה שלו עשרות פעמים. הכלה רוצה לוודא שהתסרוקת לא הלכה לה לאיבוד אחרי כמה שעות של קפיצות על רחבת הריקודים, החתן סתם כדי לראות עוד פעם את החברה החתיכה של אחותו, וגם ההורים מתעניינים באיפה ישבה דודה רחל וכמה צלחות סושי  אכלה השכנה מלמעלה.

אין ספק שצילומי רחפן נותנים את השרות האידאלי לכולם. חוץ מצלחות סושי וקבבוני טלה בטחינה הם מנציחים את הרגעים המרגשים בצורה מיוחדת ומקורית ומספקים זווית שונה לצפייה.

מעניין אם כל הבחורות מורידות את נעלי העקב לפני הריקודים בגלל הפחד שאם יהיו גבוהות הרחפן עלול לקלקל להן את הפן.

צילומי רחפן בפרסום

אחרי שצלמים מקצועיים ניצלו כל טריק אפשרי כדי להבליט ולייחד את המוצר או האתר שהם אמורים לצלם, הגיעו צילומי רחפן לעזרתם והיום משתמשים בצילומי רחפן ליצירת סרטוני תדמית או מצגות פרסום כדי להשיג אפקט הרבה יותר משמעותי ומרשים מאשר צילום פרונטלי מול האובייקט.

צילומי רחפן בחדשות

כל רשת שידור שמייצרת יום יום מהדורות חדשות משתמשת בצילומי רחפן. בעזרת צילומי רחפן אפשר  לצלם מקומות או התרחשויות שהגישה אליהם בלתי אפשרית, ובנוסף גם לספק לצופים חווית צפייה הרבה יותר מסעירה ומרגשת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *